Vervoersprotocol

Op OBS 't Hout hanteren wij een vervoersprotocol. Ons uitgebreide vervoersprotocol richt zich op het waarborgen van de veiligheid tijdens alle schoolgerelateerde activiteiten. Het protocol bevat duidelijke richtlijnen voor alle betrokkenen, waaronder personeel, ouders, vrijwilligers en externe vervoerders.

Ons protocol is gebaseerd op de wettelijke voorschriften uit de Wegenverkeerswet, de Wet Personenvervoer en de Regeling Zitplaatsverdeling Bussen en Auto’s. Door deze regels strikt te volgen, zorgen we ervoor dat alle leerlingen veilig van en naar school en andere bestemmingen worden vervoerd.

Bij OBS ‘t Hout zijn we ervan overtuigd dat een goede samenwerking tussen school en ouders cruciaal is voor de veiligheid van onze leerlingen. Daarom moedigen we iedereen aan om ons vervoersprotocol aandachtig door te lezen en de richtlijnen te volgen.

Lees het volledige document over ons vervoersprotocol