Hoge kortingen op ICT voor ouders bij schoolspot.nl
Schoolspot.nl is een ICT-webwinkel voor het basis- en speciaal onderwijs waar ouders (en medewerkers) met veel korting officiële software, hardware en andere ICT-gerelateerde producten kunnen bestellen.
Schoolspot.nl is geen commerciële webwinkel, maar een dienst voor het onderwijs. Door slimme overeenkomsten die zijn gesloten met leveranciers en omdat de school al een gedeelte betaald voor het gebruik thuis, krijgt u flinke onderwijskorting als u via schoolspot.nl koopt.
Bij schoolspot.nl kunt u terecht voor software maar ook voor laptops, tablets, educatieve software en cursussen. Om te kunnen winkelen bij schoolspot.nl dient u een inlogaccount aan te maken. Kijk voor meer informatie op schoolspot.nl.